środa, 28 grudnia 2011

Święta, święta i po świętach . . .

Święta były według mnie udane. Myślę że wasze też :  ) A oto moje przedświąteczne wypociny. Niestety nie udało mi się zamieścić ich zdjęć przed świętami.

Pierwszy jest aniołek. Niestety wykonałem tylko sukienkę. Skrzydła i rękawki wykonam jeszcze w tym roku. 





To jest bombka wykonana techniką quillingu. Poszła na konkurs. Spędziłem nad nią wiele czasu, ale się opłacało.






To stroik też wykonany na konkurs. Wszystko jest zrobione z bibuły. Tutaj jest kurs jak go wykonać KLIK 







Tego aniołka dostałem na mikołaja. Pokazuje go tu bo bardzo mi się podoba. 


Na koniec pokazuje gwiazdkę wykonana techniką quilling.

To są wszystkie moje prace wykonane przed świętami. Czy wam się spodobały czekam na odpowiedź w komentarzach  : )
 

3 komentarze:

  1. Trafiłam tutaj przypadkiem dopiero dzisiaj, gratuluję pomysłów i talentu, a zwłaszcza cierpliwości, bo to chyba bardzo pracochłonna zabawa! Najbardziej mi się spodobały szyszki, wygladają jak prawdziwe. Przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za słowa uznania. Cieszę się, że moje prace się komuś podobają : ) Zachęcam do dalszych odwiedzin a szczególnie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu : )

      Usuń
  2. wszystko piękne, ale bombka - mistrzostwo świata!!! ;)

    OdpowiedzUsuń